یکی برندهای معروفی که عطرهای مختلفی
نوشته شده توسط : علیپور

عطر زنانه خوشبو

یکی برندهای معروفی که عطرهای مختلفی با بو رایحه با بوی تمیزی بوی تن نوزادان ایجاد کرده، مارک Demeter میباشد. این مارک، به صورت کلی در ساخت عطرهای خیره کننده و غریب با بو‌های یگانه متخصص است. یک کدام از پرطرفدارترین عطرهای این مارک رایحه با بوی پودر نوباوه است
 
 
 
شرکت Demeter یک تولیدکننده بو در پنسیلوانیا ایالات متحده میباشد و عطرهایی با بو‌های طبیعی ایجاد مینماید. این شرکت تا به امروز بیش تر از ۲۰۰ بو با اسم‌های گوناگون ساخت نموده است. بنیان‌گذاران این مارک، کریستوفر برزیوس و کریستوفر گابل میباشند و شعار آنان در ساخت عطرهای مختص؛«زنده کردن خاطرات و باز پس گرفتن دوره» میباشد. این شرکت در کنار ساخت عطرهای یگانه، کلکسیون‌هایی برای محافظت از تن دربرگیرنده لوسیون‌ها، روغن‌های معطر، لایه‌بردارهای پوست و گونه های صابون خانگی و کرم نیز داراست.یک کدام از محصول ها این مارک که موردپسند نیز قرار گرفنه رایحه زنانه با بوی پودر طفل هست.
 
 
 
علت بو خوش بو بوی نوزاد برای اشخاص گوناگون چه چیزی است؟
 
 
 
یکی‌از عوارض خوشبویی تن نوزادان ترشح ماده‌ای شیمیایی میباشد، که از غدد عرق نوزاد ترشح می شود. البته فقط بوی خوش نوزاد وجود ندارد، که سایرین را عاشق خویش می کند. جثه مینیاتوری، چشمان درشت و پوست قابل انعطاف و لطیف وی منجر میگردد تا همگی شیفته این فرشته کوچک شوند.
 
 
 
عامل دیگر خوب بودن بوی نوزادان میتواند متابولیسم دستگاه گوارش آنها باشد. چون این بوی دلپذیر بعد از چندین هفته از فی مابین می‌رود و ممکن میباشد عامل آن تغییر و تحول منشا و دسته تغذیه از جفت به شیر مامان باشد.
 
 
 
استدلال سوم بو خوش تن نوزادان، میتواند به خیال چربی سپید رنگی باشد، که در حین به دنیا آمدن سراسر تن نوزاد را پوشانده میباشد. اگرچه بعداز وضع حمل نوپا را استحمام و منزه می‌کنند ولی این بو میتواند تا مدتی روی تن نوزاد باقی بماند. اهمیت ندارد عامل این بوی خوش از کجاست. زمینه مهم این میباشد، که‌این رایحه ما‌را شیفته نوزادان می کند.




:: برچسب‌ها: عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: